2015年11月2日 星期一

又一白痴副院長

之前去了日本院舍考察,回來需寫報告,在deadline前已交及已跟足上層指示做好報告,都花了好長時間寫。本來我只做運動治療的部份,護士們只做護理的。怎知返到香港又要我寫埋護士的。最後我一個人寫好交了。怎知白痴副院長RN她們到dealine寫了一半都無,走埋黎同我講話寫咁長冇人睇,她只寫3頁,仲比埋但whatapp我睇。我即時指出最新whapp是7頁,她知道即是轉軚,又話人地院都冇咁長,她又開比我看,點知又係7頁,她又即是話人地係point form,話我太多字。我又太蠢,冇駁她咀,她係咁叫我改,仲叫我同上層講。話寫咁長冇人睇。
成班人都係白痴on 9,冇人睇又叫我寫?之前整個guidline叫人跟有咩用?依班人偷懶寫小d,又話你寫得多。對的變了錯。依班真係on 9。護士係冇乜好人。
我又太好人,唔識駁咀。

沒有留言:

張貼留言